6 Aralık 2014 Cumartesi

Pastahaneci ve Yaşlı Teyze

Pastahaneci iki hırsızlık olayını anlattıktan sonra herkesin morali bozuldu. Biri şehri şu iki kelime ile özetledi: Hırsızlık ve Yalan... 
Ancak hemen ardından pastahaneci şu olayı anlattı: Geçen haftaların birinde cuma namazına gitmiştim. Telefonumu dışarıdaki masanın üstüne unutmuş bırakmışım. Bunun da farkında değildim. Namaz dönüşü geldim baktım ki yaşlı teyzenin biri masada oturmuş ve öylece bekliyor. Beni görünce: "Evladım telefon sizden birinindir diye düşündüm ve birileri çalmasın diye bekledim!"
(bu olayı anlatınca herkeste bir rahatlama meydana geldi. 
İyiler hep insanın yüzünü gülümsetirler. Allah da onların yüzlerini ak etsin.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder






Öne Çıkan Yayın

RAB NE DEMEKTİR? MUSA PEYGAMBER CEVAPLIYOR:

__ Kimmiş bakayım sizin Rabbiniz ey Musa? __ Bizim Rabbimiz her şeyin YARATIŞINI (helqehu) takdir edip, sonra da yaratılış AMACINA (heda) y...